08-03-2015 - Pic de la Pala de Jan
07-03-2015 - Pic Peyreget
08-03-2015

Sortim del Coll de pymorent, pugem per la coma d'en Garcia fins la Portella homònima, baixem cap a la falda del Puigpedros i ens enfilem pel corredor de l'esquerra que al llibre d'en Pako Sanchez (Corredores del Pirineo- pedraforca-cadi-cerdanya) l'anomena corredor de l'esquerra 148a, de 280 metres amb pendent sostinguda de 45 graus i algun punt a 50. Trovem la neu dureta, en alguns punts tant sols es plantaven les puntes dels grampons, es fa molt llarg però val la pena. Un cop sortim del corredor arribem fins la sortida del corredor central on deixem els esquis i pugem al cim. Baixada per la cara est fins uns estanys que hi ha sota la pala, primer neu dura, despres pols encrostissada, pugem cap al Pic de Coma d'Or, fem cim i baixem de nou cap a la Portella de la Coma d'en Garcia, Baixada molt xula amb neu dura de bon esquiar

Començament Coma d'en Garcia

Puigpedros de Lanos

Puigpedros i Coma d'Or

corredor de l'esquerra

arribant al cim

Baixant la cara est del Puigpedros

Pujnat el Coma d'Or per la cara Est, el Puigpedros amb la seva pala al fons.